Sela Plus

שרות לקוחות מתקדם

Sela + היא מחלקת השירות האישי של סלע בינוי והשקעות. המחלקה מעמידה ללקוחות החברה ליווי צמוד משלב הרכישה ועד תום תקופת הבדק והאחריות.

סלע פלוס מציבה סטנדרטים חדשניים של שרות בענף הנדל"ן:

  • מיקוד בלקוח – לנוחיות לקוחות החברה מערכות מידע ושרות מתקדמות המאפשרות שרות ומענה יעיל עם אפשרות לפניות לאחר שעות הפעילות
  • עמידה בלוחות זמנים – צוות יעיל ומסור יטפל בפנייתכם תוך זמן קצר
  • אחריות – שרות מקיף, ביצוע אחריות ובדק
  • עבודת צוות – צוות מיומן יעמוד לרשותכם בכל פניה
  • מחויבות אישית – דגש על מצויינות ואיכות

באמצעות מוקד התמיכה ופניות יכולים דיירי החברה לפנות בכל שאלה ולתאם ביקורים של אנשי מקצוע.

המוקד פועל בימים א'-ה' בשעות 08:30-17:00

  • טלפון: 04-9525022 / 6588*
  • שירות לקוחות בווטסאפ: 054-329-8721
  • פקס: 04-9525021