Sela Plus
שרות לקוחות מתקדם

Sela + היא מחלקת השירות האישי של סלע בינוי והשקעות. המחלקה מעמידה ללקוחות החברה ליווי צמוד משלב הרכישה ועד תום תקופת הבדק והאחריות.
סלע פלוס מציבה סטנדרטים חדשניים של שרות בענף הנדל"ן:
- מיקוד בלקוח – לנוחיות לקוחות החברה מערכות מידע ושרות מתקדמות המאפשרות שרות ומענה יעיל עם אפשרות לפניות לאחר שעות הפעילות
- עמידה בלוחות זמנים – צוות יעיל ומסור יטפל בפנייתכם תוך זמן קצר
- אחריות – שרות מקיף, ביצוע אחריות ובדק
- עבודת צוות – צוות מיומן יעמוד לרשותכם בכל פניה
- מחויבות אישית – דגש על מצויינות ואיכות
באמצעות מוקד התמיכה ופניות יכולים דיירי החברה לפנות בכל שאלה ולתאם ביקורים של אנשי מקצוע.
המוקד פועל בימים א'-ה' בשעות 08:30-17:00
- טלפון: 6538*
- שירות לקוחות בווטסאפ: 054-329-8721
- פקס: 04-9525021
- דוא"ל: selaplus@maxphone.co.il