Sela Plus

שרות לקוחות מתקדם

Sela + היא מחלקת השירות האישי של סלע בינוי והשקעות. המחלקה מעמידה ללקוחות החברה ליווי צמוד משלב הרכישה ועד תום תקופת הבדק והאחריות.

סלע פלוס מציבה סטנדרטים חדשניים של שרות בענף הנדל"ן:

  • מיקוד בלקוח – לנוחיות לקוחות החברה מערכות מידע ושרות מתקדמות המאפשרות שרות ומענה יעיל עם אפשרות לפניות לאחר שעות הפעילות
  • עמידה בלוחות זמנים – צוות יעיל ומסור יטפל בפנייתכם תוך זמן קצר
  • אחריות – שרות מקיף, ביצוע אחריות ובדק
  • עבודת צוות – צוות מיומן יעמוד לרשותעם בכל פניה
  • מחויבות אישית – דגש על מצויינות ואיכות

באמצעות המוקד תמיכה ופניות יכולים דיירי החברה לפנות בכל שאלה ולתאם ביקורים של אנשי מקצוע.

המוקד פועל בימים א'-ה' בשעות 08:30-17:00